• Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

  1. W jakim terminie mogę złożyć reklamację towaru?

    Na reklamacje towaru Kupujący ma rok od złożenia zamówienia z tytułu rękojmi. Złożyć reklamację należy wysyłając maila na adres: skleps13f@gmail.com
    Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje

  2. Zakupiłem/am zły rozmiar kompletu/obuwia. Czy mogę go wymienić na właściwy?

    Oczywiście istnieje taka możliwość. Kupujący ma prawo wymienić zakupiony towar do 14 dni od jego otrzymania. Zasady wymiany towaru znajdują się tutaj: https://sport13f.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje

  3. Doręczony towar niestety jest wadliwy, co mam zrobić?

    Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje

  4. Gdzie znajdę tabele z wymiarami produktów?

    Szczegółowe tabele z wymiarami produktów można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/206/Tabela-rozmiarow

  5. Czy mogę otrzymać fakturę?

    Tak. Do każdego zamówienia mogę wystawić fakturę bezvatową, wystarczy w zamówieniu, w polu z dodatkowymi informacjami napisać o takiej potrzebie.

  6. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

    Nadaję paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie zrealizuję w ciągu 24h od jego złożenia (licząc dni robocze).
    Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 11 to paczka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia.

  7. Jaki jest koszt dostawy ?

    Szczegółowy cennik dostawy dostępny tutaj: https://sport13f.pl/news/n/54/Dostawa-i-Platnosc
    Każde zamówienie powyżej 150 zł objęte jest darmową dostawą na terytorium RP.

  8. Czy mogę odebrać towar osobiście ?

    Tak. W tym celu proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy aby ustalić miejsce odbioru zamówionego produktu.

  9. Czy aby zamówić produkty na stronie sklepu muszę się rejestrować ?

    Nie. Aby założyć zamówienie w sklepie nie trzeba posiadać konta. Zalogowani klienci otrzymują natomiast możliwość np. sprawdzenia historii zamówienia.