-
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:
W jakim terminie mogę złożyć reklamację towaru?
Na reklamacje towaru Kupujący ma rok od złożenia zamówienia z tytułu rękojmi. Złożyć reklamację należy wysyłając maila na adres: skleps13f@gmail.com
Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje
Zakupiłem/am zły rozmiar kompletu/obuwia. Czy mogę go wymienić na właściwy?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Kupujący ma prawo wymienić zakupiony towar do 14 dni od jego otrzymania. Zasady wymiany towaru znajdują się tutaj: https://sport13f.pl/news/n/362/Zwroty-i-reklamacje
Doręczony towar niestety jest wadliwy, co mam zrobić?
Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/362/Zwroty-i-reklamacje
Gdzie znajdę tabele z wymiarami produktów?
Szczegółowe tabele z wymiarami produktów można znaleźć tutaj: https://sport13f.pl/news/n/206/Tabela-rozmiarow
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Do każdego zamówienia mogę wystawić fakturę bezvatową, wystarczy w zamówieniu, w polu z dodatkowymi informacjami napisać o takiej potrzebie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Nadaję paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie zrealizuję w ciągu 24h od jego złożenia (licząc dni robocze). Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 11 to paczka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia.
Jaki jest koszt dostawy ?
Szczegółowy cennik dostawy dostępny tutaj: https://sport13f.pl/news/n/54/Dostawa-i-Platnosc
Każde zamówienie powyżej 150 zł objęte jest darmową dostawą na terytorium RP.
Czy mogę odebrać towar osobiście ?
Tak. W tym celu proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy aby ustalić miejsce odbioru zamówionego produktu.
Czy aby zamówić produkty na stronie sklepu muszę się rejestrować ?
Nie. Aby założyć zamówienie w sklepie nie trzeba posiadać konta. Zalogowani klienci otrzymują natomiast możliwość np. sprawdzenia historii zamówienia.